Oct 23, 2009

Di ceLah2 MalaM menanTi finaL


Tink Tong....
(ps: blog ni b'penghuni ke x sbenarnye..?huh)

hehe..lame betul rasenye tak tulis ape2 kat sini...
maklum la..bajet busy... padahal busy body jew lbey...huh
tp alang2 dah on9 ni rase nak la mencurahkan segala idea yg ade kt blog yg sunyi sepi nih..huh

Taw tak..lagi baper ari jew nk finaL..
saye masih seperti tidak sedar dari lena...
suke suki jew nak lepak2 smbil minum hot cokelat..huhu
ala..ni kire take 5 la kn.. 5hours..huhu
hee~ xpelah...saya sbnarnye bkn nk ckp byk pn...
juz nk tulis b'berape kerat 'saya berkata' kt dlm post kali ni..huhu
have fun reading...

Saya berkata: situasi utk....

1.
Saya kata saya sayang dia
Saya selalu kata saya sayang dia
Hari-hari saya kata saya sayang dia..
tapi setiap kali saya kata saya sayang dia, saya berkata-kata di dalam hati sahaja..
Agak-agak dia tahu tak yang saya sayang sangat kat dia..??
2.
Saya sayang dia
Dia tahu saya sayang dia
tapi..dia kena tahu saya tak boleh sayang dia seorang je
Saya sayang dia dan mereka
Saya nak dia tahu saya sayang mereka juga sebab mereka paling dekat dengan saya sekarang
Dia kena tahu sekurang-kurangnya saya masih sayang dia walaupun tak seperti dahulu.
3.
Saya sayang mereka
Saya tak kisahlah mereka sayang saya ke tak
Yang penting, saya sayang mereka sebab mereka lah yang paling dekat dengan hati saya sekarang..disamping saya..susah atau senang..
Walau apapun mereka buat tanpa saya, dengan saya atau tanpa saya bila saya ada, saya tetap akan sayang mereka
Saya berharap mereka akan sayang saya walaupun tak sebanyak yang saya sayang mereka.
4.
Saya, kamu dan dia
Saya sayang kamu & dia
Mungkin saya sayang kamu terlalu lebih daripada dia..tapi saya selalu tunjukkan saya sayang dia lebih..
Kamu seharusnya faham isi tersirat disebalik yang tersurat itu..huhu


huhu..apekah yg saya merepek kat atas nih...
target utama: kamu, dia, mereka & mungkin anda yg sedang membaca..
ps: In any relationship, We must Love, Trust and mostly make the one we love happy + smiLE..

7 comments:

Saya Arif said...

saya sayang dia juga. :D

HDS voice said...

saya tahu Saya Arif sayang 'kamu" lebih dari 'saya', 'dia' & 'mereka'..hahaha
fhm2 sndriii

suom said...

sy xtahu sape yg die syg...
saye xtahu sape mereka yg die syg...
sy xtahu die syg sy ke x...
sy xtahu die tahu x saye syg die...
say harap die masih syg sy sepeti dulu...walaupun x seperti dulu...

HDS voice said...

su...
awat hang..???
sy tahu sape yg sye syg..
sy syg mrke2 yg slalu b'same sye..
awk tahu sye syg awk..
dr dlu smpi skrg tiada bezanye..
sengalllllllllllllll..hhuhu

suom said...

haha..
die xtahu sy nk wt ayt gmpk..
die wt2 x tahu walaupun die tahu...
tau ke xtau...de bnd yg die xtau dr saye....hehe

HDS voice said...

mule dahhh
ayat 'tau' ko..huhu

caldyana(: said...

pning aku bce kumen ko dgn suom nih..haha..