Jan 19, 2010

OwH piUT~

Ting tong (dengan nada longlai)
ni bkn post gembire~
ni bkn post suke2~
ni bkn post senyuman~
ini post yg sgt sayu..

Tatkala saya menaip keyboard utk menulis post ini,
saya masih meratapi pemergiannya...
Ia pergi..
entah kemana...
Ia pergi..
kerana kelalaian ku sendiri..
Ia pergi..
& tak mungkin dijumpai lagi...

Ya...saya sedang menangis...
menangisi kehilangannya..
gelaklah..tertawakan lah...
sebab saya menangisi kehilangan......

waaaaaa...
itu ikan piut sayaaa...!!!!
dah hilanggggg~~
Ia bkn sekadar ikan piut biase...
ia bkn sekdar ikan piut yg blh dpt tepi jln..
ia bkn sekadar ikan piut..!!!

Pin..yg bertahktakan ikan piut itu..
penuh dengan nilai estetika~
penuh sentimental value...
yang mengingatkan pada peristiwa2 penting..
yang mungkin hanya saya yang merasai keistimewaannya....

so..jgn pertikaikan kenapa saya terlalu sedih...
sebab sememangnye saya sedih...
kini...ikan piut tiade..
tinggal lah rangka tubuhnya...
& saya...saya tetap akan simpan...!!!



ps: lupe nk ckp..ikan piut ini ialah pemberian sahabat piutku yg dsygi..sorie piut2..tercicir sudah~

MySpace
~the end~

2 comments:

TengKu FarHa ♥ iLmaN said...

owh miera..ak pon sdh gak bc blog hg..
sbr yewww..jgn sdeh2..yg pergi ttp akn pergi..kta yg still ada ni perlu truskan idop..

huhuhu;)

HDS voice said...

izat...
haha...
xleyh bla..
ye2..yg pergi ttp pergi~
huhu