Mar 16, 2010

OwH YoU~

Ting tong~
maseyh nk mgaku post ni ringkas jeh mcm slalu..
smlm ade 1 soalan yang bermain2 di minda..

Anda ade 2 benda..1 fav anda, 1 lg fav "org lain"..
anda nk bg slh satu darinya kat "org lain" tu sbgai hadiah..
anda nk bg benda yg fav anda supaya "org lain" tu igt kat anda atau
anda nk bg benda yg sememangnya fav "org lain" tu..??huhu

I prefer to give what I like to make them always remember me~
haha...
but i'll make sure there has something or some reason why i want it that way..

"i'll keep the stars safe in my Heart~"
MySpace
.............................................................................

~peristiwa hari ini~

Sy Miera..berasal dr Seremban, N9..
Menetap dengan tetapnya kat Seremban, N9..
maka td sy yg mahu pulang ke rumahku syurgaku ini dgn slumber yakin nya tunggu tren di platfm yg nk menuju ke KL..tenang je memerhati tren diseberang sane (pltfm ke Seremban) bergerak dengan sgt lemah lembut.. sempat juge sy m'geluarkn kate2 kurang sopan santun terhadap tren yg lambat tibe d'pltfm ke kL tuh..
Kemudian dtglah sorg shbat ni tegur sy (siyes sy xigt sape name dy..huuu jahatnyer sy)

katenyer "miera..nk gi mane ni bwk beg besar2.?lari kolej ape..??haha(gelak sinis dy xcomel lgsg)".
kate sy "owh..nk balik seremban..cuti panjang(nada sgt yakin)".
katenyer lg "abis 2 asl dok kat sni..?npe xdok kt pltfm sne (jari telunjuknye sgt lurus kehadapn).
kate sy "(diam tnpe kate~ bpk segan..rase nk hantok2 je kpale kt dy..huh).

MySpace

~Akibatnye~
kenalah sy tggu tren ke seremban yg seterusnya yg agt cam sipot jugak la nk smpai kat stesen UKM tuh..
~Pengajarannya~
jgnlah terlalu riak+takbur+bongkak+bangga diri+hidung tinggi bla dari kolej macam tu je.. Singgah lah kafe dulu lambai2 kat kwn2..haha..
Aduhh...
Mamai itu inDah..
MySpace
p/s 1:sy semakin risau akan keselamat diri sendiri bila jln sorang2 skrg..pelik2 jeh jd kt sy..
p/s 2: pdn muke sy.. balik lah lagi tyme budak skolah cuti..xpasal2 jd suri rumah tgge xbgaji..adeyhh

MySpace
~the EnD~

9 comments:

ukiesagi~~ said...

haha!!
ciannye die..
tuela len kli jgn blek sorg2, kn da mcm2 jdi~~
anyway, congratz coz dapat blik dgn slamat~~
:)

HDS voice said...

hey cik ukiesagi...
perli ea ayat "congratz coz dapat blik dgn slamat~~" tuh..??
amboyyyy~~

madie said...

~ then i'll keep da moon safely in ma heart~

HDS voice said...

=)

HDS voice said...

=)

ika honey bunny said...

hahha. cemane bole tersilap platform ni miera. hahahaha..

HDS voice said...

ika: 2 la psl..
ntah ape la dok pk dlm pale nih..

Afifie Chan said...

tula..aku dh ckp jgn macho sgt..kn padan dgn muke sndri..haha..tp xpela..cute jgk cmtu cm pooh..wahaha..

HDS voice said...

afifie chan..
macho hangguk ko..
pooh mmg cute..wahaha..