May 4, 2010

Owh Lots of thanks~

Ting tong~
arini 4 mei..
smlm 3 mei..
esk 5 mei..
tapi nak ckp psl smlm lah..hee~

Detik2 2 mei mlm..ternyata keadaan adalah seperti biasa..
seperti mlm2 sebelumnya..
tiada sbrg harapan pn sy letakkan utk ape2 keadaan..
sy cume mahu saat2 indah menjadi agk tua itu
dijalani dgn kehadiran teman2 dsisi..
sy dah b'sedia utk tidak di dampingi oleh ramai org t'syg dsisi..
ckuplah mereka yg ada dsisi..
cukuplah jika sy dpt senyuman mereka..
tibe2~



(huh..kek cokelat ini sgt la shedappp~)


nah sebijik kek + kek batek kegemaran hadir dsisi..
waa...smbil dok memekak b'kareoke..
2 objek ini hadir melengkapkn suasane..
waa..mcm nk nanges..tp
cover itu pnting..Thanks3 semua~~~
jujur sy xmgharap ape2 mereka..
mereka2 yg ada dsisi tu dah ckop m'gembirekn sy..
ejat piut..fifie..lisha..
kam0o2 lah hdiah sy pada aritu sbnarnye..
t/kaseh sbb b'susah pyh m'bwt sy gembire..
saya sangat gembire m'hadapi saat 20an itu..
waaa..tua la da..

(mereke2 la yg t'libat..mereke2 la yg sy syg..mereka2 yg xt'dpt dlm ni pn sy syg jugak..hee~)

owh ye...
satu lagi...suprise
dari seorang yg amat sy dsygi juge..
suprise yg agak xjd tp sy jdkn juge..
haha..


(Dimet syg pemberian cik Dieha Deehot terchenta~)


ape yg sy mampu katekan kepada semua...
THANKS A LOT....!!!
MUaHxoxo~


ps: thanks juge kepada b'gelen2 wish yg telah dterime..taun ni xdpt free call..sedey2~ huk2..

MySpace
~the end~

No comments: