Jul 26, 2010

Owh the moon already felt down~

Ting tong~
ini bukan post ketika khayal
ini bukan post ketika sedih
ini bukan post ketika gembira
ini bukan post...

Kadang2 dalam hidup kite, kite mudah menyesali sesuatu. Elok jugak ada rasa kesal tu, atleast kite xbongkak lagi riak ingat diri kite ni betul je memanjang..
(ayat pendahuluan ni xde kena mengena pon ngan post ni)



Sebagai manusia biasa, yang berhak ke atas diri sendiri..kita pasti dan tentunya nak rase bahagia, gembira, senang tersenyum dll..tapi kite kena sedar, bukan kite sorang2 berhak kat diri kite.. sebab ape.?? sebab bukan kite je yg sorang2 nak rase semua2 feelings tu..
(ayat ni mmg utk post ni..siapa tak faham sila angkat tangan)



Nyata kite sebagai manusia yg memiliki pelbagai pilihan.. Kite perlu pilih yg terbaik utk kite.. sebab ia memang utk kite..atau kalau bukan selain kite pun, utk org yg benar2 kite syg.. pilihan yg dibuat, tepat..jgn ragu2 lg..
sebab kite, perlu mengutamakan kite kan??
(ayat ni bakal buat anda semakin lame, semakin xfaham psl post ni)


Dan sebagai yg memiliki sebuah jasad yang boleh merasai kewujudan jasad lain, kita mampu cipta seberapa banyak kenangan.. bersama & tak bersama dgn jasad2 yg lain.. Demi senyumannya, biarkan sahaja..(ayat ni dem emo + poyo..juge maseyh tersasar dari motif sebenar post)


Lastly, +ve thinking.!! ini kehidupan..kite tak akan kekal dalam kehidupan ini..& sementara kite kekal, kehidupan kite akan berubah-ubah..& kite..harus terima seadaanya..(ini post sebenar~)


----------------------------------------------
(iklan tv3 (sbb mc lama sikit): lagu ni bermain dminda tatkala ini~)

Every time I see your smile,
It makes my heart beat fast
And though it's much too soon to tell,
I'm hoping this will last
'Cause I just always wanna have you
Right here by my side
The future's near, but never certain
At least stay here for just tonight

I must've done something right
To deserve you in my life
I must've done something right along the way

I just can't get you off my mind,
And why would I even try?
Even when I close my eyes,
I dream about you all the time
I just always wanna have you
Right here by my side
The future's near, but never certain
So please stay here for just tonight

I must've done something right
To deserve you in my life
I must've done something right along the way

And even if the moon fell down tonight,
There'd be nothing to worry about at all
Because you make the whole world shine.
As long as you're here everything will be alright

I must've done something right
To deserve you in my life
I must've done something right along the way

--------------------------------------------------

ohh ya..tajok lagu ni If The Moon Fell Down by Chase Coy~


ps: i'll always here when u need me.. -not so important person-

ps 2: haha..merepek!! bosan xde claz~

MySpace

~the end~

3 comments:

Anonymous said...

always think +ve, because everything happened, bukan nya dipinta..
so, smile~~
:)

ork3d said...

Lastly, +ve thinking.!! ini kehidupan..kite tak akan kekal dalam kehidupan ini..& sementara kite kekal, kehidupan kite akan berubah-ubah..& kite..harus terima seadaanya..(ini post sebenar~

iloike!syg lah kamu:)

HDS voice said...

Anonymous: ye..i never wish anythng 2 be happen..i'll never hope..

cik ork3d: hee~ syg kamu jugee~