Aug 1, 2010

Owh shine in u~

Ting tong~
ini cerita..

Aku selalu nmpak dy..hari2 aku akan nmpak dy..
Setiap kali aku nmpak dy, dy mesti pandang aku..
Dy mesti senyum..
Senyuman dy sgt ikhlas..
Aku tahu..

Kadang2 pulak aku nmpak dy,
dy xnmpak aku..
Aku xnk menyorok pon..
Kesian dy tercari2 aku..
Setianya dy..
Aku tahu..

Aku ade kawan..
kawan2 aku ramai..
lagi menyerlah dari aku..
ramai org lg suke kawan2 aku dr aku..
tp dy tetap suke aku..
Aku tahu..

Dy selalu kate..
'Sy adalah kamu & kamu adalah sy'
xsempat sy tanya kenapa..
Dy jawab..
'kamu juga setia kerana sentiasa ada utk sy'
ya..Aku tahu..

Dy suke tgk aku dgn kwn2 aku..
walaupun dy selalu nmpk aku sorg2,
dy ttp berharap nampk aku dsamping kawan2 aku..
tnpa kawan2 aku, aku akan semakin sepi..
Aku tahu..

Dy adalah aku..
Dy juga memerlukan kawan2nya seperti
aku perlu mereka...
ya mereka..kawan2ku..
Aku sentiasa tahu..

Indah sungguh malam ini..
kerana kawan2ku menyinar di sekelilingku..
mesty dy juga begytu..
ya..Aku maseyh tahu..
owhh ya..
pesanan kpd kawan2 ku:
Bintang..jgn pergi jauh..



ps: kalo garfield mkn lasagna, paus mkn ape??huh
ps 2: team pizza sy :)


MySpace
~the end~

No comments: