Dec 27, 2010

Owh tiada~

Ting tong~
sekadar rasa..


Andai manusia ada masa,
manusia boleh berfikir sepuas-puasnya..
fikir kenapa.??mengapa?? bagaimana?? dan sebagainya...
fikir dia.?? kamu.?? mereka..?? dan selebihnya..
Tapi..manusia memang ada masa..
untuk sebahagian dari ini..
kerana manusia tidak memiliki sepenuh masa untuk semuanya..

Andai aku mampu bercerita..
cerita yang akan aku ceritakan sehabis-habisnya..
cerita tentang aku..?? tentang dia..?? tentang mereka..??
tentang masalah yang aku ciptakan..
tentang rasa..yang memang aku rasakan..
Tapi.. aku memang mampu bercerita..
kepada sebahagiannya..
kerana aku tidak memiliki sepenuhnya dimana mereka untuk aku ceritakan..

Andai hati masih kenal sayang..
Sayang yang selama-lamanya..
sayang.??
sayangnya tidak akan kekal..
sayangnya hanya tetap akan wujud..
selagi sayang itu wujud..
aku gembira..


ps: tiada~
MySpace
~the end~

2 comments:

myailyana said...

kita adalah kita
tak kan ada yang mampu mengubahnya
baik secara fantasi mahupun realiti.

p/s: atuk.. yana x phm la..

HDS voice said...

yeahhhhh..
sy adalah saya...!!
^_^V

ps: sng jela yana.. its all about our relationship to time, friendship and love...