Jan 23, 2011

Owh Takde org~

Ting tong~
ceritanya..

Semalam..aku duduk tepi tasik.. Tasik Cempaka/Jais tuh..
Indah..tenang.. mmg aku yakin aku akan selalu kesitu if keserabotan berlegar-legar di minda..
tapi..semalam..semalam aku xserabot..kenapa aku duduk tepi tasik tu..??
kenapa..aku duduk situ..?? sorang2..??
Kenapa tiada org yang ke hulu hilir seperti kebiasaan..??
Kenapa tiada anak2 kecil yang berlari melihat dunia & di lihat oleh dunia..??
tibe2 aku nampak..
eyhhh..ada ayam..??!!!
ayam itu berkokok dgn sgt garang..
for the 1st time dlm sejarah aku berani pegang ayam yg masih hidup..
aku ketok kepalanya berkali2..
aku picit matanya setiap 5 minit..
maseyh berkokok lagi..
dem..!!
fine...yelah2...
aku nk bangon lah niiiiii..huh~

hehe
-peace no war-

ps: mungkin aku rindukan apa yg berlaku & xberlaku di tasik itu~

MySpace
~the end~

4 comments:

cerita 'Pqa' said...

kenape syg? rindu awak!

HDS voice said...

rinduuuuuuuuuu awk jugakkkkkkkkkkk
:(

myailyana said...

atok wat pew pg tasik tu sorg2, jumpa ayam lak tuh.. atok kesepiaan ewh..

HDS voice said...

yanaaa..tu mimpi laaa
'ayam' tu kn bunyi alarm atok~