Feb 26, 2011

Owh TakSEngaL part 4~

Ting tong~
m'buka rahsia kecilku lagi & lagi..
tiada masalah lagi~
TAPI...sebelum tu

(pak2..zas3..piu3..strett2..ketepek!!!!)
bunyi sesi pembersihan habuk2, sarang2 semut,
lalang2 & mcm2 lagi bakteria kat blog nih..

OwhTakSengal kali ini lebih kurang sama je mcm
OwhTakSengal part yg lepas2 tuh..
Sy nak berceritakan sesuatu..yakni mungkin rahsia & mungkin taklah rahsia pon, tentang diri sy..
Sebenarnya.sy ni seorang comel yang sangat suka TERmencederakan diri sendiri..
(dah habes highlight da TER tuh)

Paling banyak TER yg selalu TERjadi ialah sy selalu TERjatuh & TERhantuk..

cth 1: TERjatuh semasa menuruni tangga.. Hal ini kerana sy TERpandang ke atas semasa turun tangga tuh. (kadangkala konsep 'pandang bwh' mase turun tangga TERlupa utk diterapkn dlm kehidupan seharian)

cth 2: TERjatuh di dalam kawasan toilet.. Hal ini kerana (ketika mamai-mata suku terbukak) kaki tersadung kat lapisan lantai toilet yg agak xsama ketinggiannyer tuh.
(kadangkala konsep 'melayu mudah lupa' mmg agk memberi kesan apabila sy TERlupa rupe2nya sy berada di toilet kolej..igtkn kat rumah..kat rumah mne de lantai yg berlapis2 tuh..huh!! =_=") 
*bnde nih jd mase minggu MMP mase masuk UKM..dem!! ini sbb sebenarnye..

Tapi....
walau ape jua pun sebab sy TERjatuh..
bangun tuh..kene r cover..(padahal saketnyer mcm haremm)
hidup ni..kite kene cool~huhu
Bab yg TERhantuk tuh pulak...(serbe slh nk cerite)
sy bg 1 cth je la..

DULU..sekarang xselalu dah..(maknenye ade r gak ek?)
sy selalu berlari2 anak dalam rumah...
lari punya lari punya lari...xsempat nk break...
kedebanggggg...terlanggar peti sejuk..
(konsepnye..apesal lah peti sejuk tu berubah2 tempat..??mindset sy, kt tempat sy nk break tuh mane de peti sejuk..!! tibe2 ade...ush kn dah terhantuk)
hantukkan yg sebegini amat memberi kesan mendalam terhadap fmily sy..
mereka tak akan lepaskn peluang utk gelak secara berpasukan setiap kali teringat akan cerita itu..


Dem!~
itu je!!xleyh nk share dah~


(AMARAN KERAS lagi: kepada sesiapa yg mengenali sy..!!Sila jgn bayangkan situasi ini..& kalau dah terbayangkan tuh..sila jgn pula EDIT2..!!huhu)


ps: Sy memang TAksengal kn..??puhlish2..jwb iye~(mate sinar2)
ps 2: OwhTakSengal kali ini tercipta akibat kejadian m'hurting diri sendri yg baru saje sy lakukan semalam..'TERgunting kaki sendri'..TERpedihnyeeeee~ :(

MySpace
~the End~

9 comments:

Azzah Jelani said...

lain kali pakai tongkat....
:D

HDS voice said...

xstyle r pakai tongkat..
xleyh nk g ngorat nenek..haha..
bengong~

eja said...

lain kali kerat je kaki tu guna chainsaw potong pokok nuh ...
isu peti ais tu aku dah terlupa dah , tbe tbe kau tulis balik ,, mmg aku gelak laaaa .

hahahhahahahahahhaHAHHAHAHAHAHAHAHHhahahhahaha TERgelak , TERbayangsendiri , TERedit dalam bayangan & TERgulingguling gelak nih ;DDDDD

HDS voice said...

eja: ko nih mmg TERmacam haremmmmm lahhhhhhhhhh...
gelak2..gelak la lagi..guling..guling sampy terhantuk2 kat dinding..huh!!
asl rmy no suke gelakkn part tu..
normal ahh weyhh...
hahah..kowt..
choyyyy

atul~~ said...

sabar yee..
kejadian tue slalu berlaku kpd org yg lebih tua..
jdi, harap2 fham la yee..
jgn mare~~
:)))

atul~~ said...

sabar yee..
kejadian tue slalu berlaku kpd org yg lebih tua..
jdi, harap2 fham la yee..
jgn mare~~
:)))

HDS voice said...

hey hey hey..atul...xfahammmmmmmm
hahaha

atul~~ said...

heeee...
x fham sudah!!!
lalalallalla~~

HDS voice said...

=_="