Mar 30, 2011

Owh dugaannya~

Ting tong~
(sentap hati I..)
haha
Dalam hening2 pening aku m'preparekn diri utk 
presentation esk, sempat gak lagi ak b'blog ye..
perlu..!!
I need to say it out loud...!!!

DEM STRESS..!!!!!
arghhhhhhhhhh....

bkn sbb apa..
sbb mcm2 yg b'timpe2 sy lately..
sume pon benda besar2 plak tuh..
kowtlah s'besar xcukop duit syiling limepulohsen utk basoh bju,
ha...tu xpe lagi...
tapi ni kalau dah melibatkan kertas warna warni yg ribu riban..??
(ko nk cite ape nih miera??)
Okelah..ini pengajaran..
dlm dunia yg serba canggih nih..kite mesty igt..
xsemua orang bodoh mcm kite..
xsemua orang cerdik mcm kite jugak...
penipuan..penindasan boleh berlaku dimana2 sahaja..
kepada siapa2 sahaja..sedangkn Justin Bieber pon 
boleh mngaburi mate jutaan rakyat Malaysia dgn mukenye yg separa jambu,
(sumpah xde kne mngena..!!!)
Aku kena tipuuuuuu weyhhhhhhhhhhh
MySpace

Tak sampai nafas ke 21 aku sedut,(aku tipu!)
aku di duga lagi..& kali ni lagi mantop..
lagi menyengat...
Aku KDOrians..Aku bangga menjadi KDOrians..
tapi keyakinan aku diragut..dgn hanya 1 klik...
kebbbbaaaabommmm
"Keris Mas"
(dlm hati: ak xminat ngan bnda2 tajam la weyhhh..!!!)haha
remukk...b'gelora ombak dilautan,
Tsunami lg jiwa pemegang fb Miera Hamie tu..
nice2 je aku lepaskan semua jawatan aku..
nice2 je lepas AGM KUSDO..
nice2 je terobek perlahan2..
sistem error katanya..mungkin juga~~
tp sistem tu..kita yg buat dia kn..??
kalau boleh ubah, alhamdulillah..kalau x, aku redha...
ntah2 ni petunjuk ke..balasan ke kt aku..yg ak xperasan aku ade salah..(bajet nyewwww~)
ada hikmah disebalik semua ni kan??? aku yakin.!!!

Assaignmentsss: Oi..meh sini lahhh..!!!!
I'm cominnnnnnnnn...

ps:doakan yang baik2 je..Allah maha besar kn..
ps 2: ibu pesan, jgn gaduh2 laaaaa...
ps 3: sy syg awk..sy xkn penah xbgtawu awk..awk akan tahu jugak..
ps 4: jaga diri baek2 ya...berat kaki melangkah, berat memang kaki nih..haha


~the end~
MySpace

3 comments:

suom said...

sabo yela mie..mmg dugaan..kuatkan smgt anda..!hee~

HDS voice said...

suOm.........
terima kasihhhh...
cian ko..slalu kena dgr ktensenan ak..
lebiu 4eva lah sue

suom said...

always there by ur side~~