May 31, 2011

Owh jika kau tiada~

Ting tong~

Kenapa manusia mudah bosan??
Aku pun manusia jugak..
dan aku betul2 rasa sangat bingai bila ada rasa bosan..

bingainyeerrrr~


Kenapa manusia mudah bosan??
(owh..kenapa aku ulang lagi soalan duapulohsen ni)

Tipu.!!
tipu la kalau kau xpernah rasa bosan..
baek xpayah hidup la weyh..
hilang 1 nikmat dunia..
(ahhh..cekale..oh nikmatnya berasa bosan)


Bosan..
bila kau cuma duduk bersila mengadap tingkap..
Bosan..
bila kau hanya baring & duduk serentak..
Bosan..
bila kau cuba untuk bajet diri itu pendiam..
Bosan..
bila kau dok pandang hphone kau yg nyata xdak msg pon..
Bosan..
bila kau sign in & sign out laman soSIAL beberapa kali..
Bosan..
bila dalam laman soSIAL tu pulak, kau hanya jumpa button 'Like' je..
Bosan..
bila kau sebenarnya memang seorang yg membosankan..

See..
Sedar tak sedar..
banyak je 'benda bosan' yang kita buat bila kita bosan..
& dah confirm2lah bertambah bosan jadinyer..
dah tahu bosan tu, buat lagi benda2 bosan tu buat ape..
tak ke 'double bingai' namenya tu??

Bila kau bosan..cuba kau
.
.
emm..
cuba kau......
.
.
.
err

Tidur.

tu je idea paling bosan yg aku boleh bagi..
sbb aku tengah rasa sangat bingai sekarang..
huh.



ps: bosanla~ (padahal assignment bertimbun atas meja)
ps 2: nak bercerita dengan siapa pun??
ps 3: minggu menyedihkan bakal menjelma..ya.. lone.

MySpace
~the end~

2 comments:

ayied farid said...

chill la wey..xrock la bosan2 ni..
(padahal aku bosan nk mampus gk)

HDS voice said...

haha...xpayah nk rock sgt lah..
bosan pon life jugok..hhuuhu
mentipu gile ko bosan..
pi la merempit ke..haha