May 1, 2011

Owh t a m m a t~

Ting tong~
(tarik hembus nafas lega ngan sgt rancak!)
puhhhhhhhhhhhhhhhhhhh~~~~

2nd Year Sem 2
DONE.!!

Nk di ikowtkn...
ini la sem paling berbisa,
paling pedasss...
paling pedihh..
paling penattt,
tenatttt...
seboleh-boleh semua huru-hara kehidupan ada dlm sem nih..
HeshhhhhhhLa~

macam2 jadi sem ni..
orang2 yang rapat ngan sy confirm terasa ke'disaster'an
sem 2 utk tahun ke-2 sy nih...
sem ni dah buktikan macam2 mgenai sy..
daripada cari pasal, buat pasal,
'dipasalkan', huhhh...semua sy rasa...
yang paling xboleh blah bila di ingat balik,
dalam sem ni je, TAK TERKIRA berapa kali titisan jernih tuh
main2 kat sekitar mata..pastu dok menggelongsor kat pipi..
hamboiiii..igt air terjun ke hape??
tu pun xpe lagi..tapi kalau dah depan mata2 yg boleh thn
memandang..hessshhhhhLA~
sogan den

TAPI

semua tuh... Alhamdulillah..
sy dapat hadapi dengan tenang..
tanpa melakukan sesuatu yg 'luarnormal' 
(flashback..owhhh dem..!!~)
ya...mungkin kerana..
semakin ramai yg ada disekeliling..
yg menyokong..
kadangkala..walau sekadar mendengar...
meminjamkan bahu..nyata... besar sumbangannya...
I really appreciate it..much!!!

plus..
BIG credits to 1 of my frend
yg bg this line to me...
"‎. Allah hanya beri ujian pada hambaNya yang mampu menghadapi ujian tersebut . cuma cara penyelesaian je hambaNya kena cari . sabar itu kunci pada segalanya . InsyaAllah"
walaupun wa penah dgr line tuh..tp
dgn mengepost wall a.k.a ditujukan khas bwt wa tyme tu..
sgt membantu...
wa igt sampy skrg der..& forever..

huhhhhhh...lega...
tu je rumusan sy utk apa yg sy lalui sem ni..
(confirm beberapa org jah yg fhm lebih 48%..hoho)

LASTLY,
tanggal....err..tanggal 30April2011
waktu lebih kurang tghari..
terpisahlah 2 jasad..
si rum8..& si rum8...
ini NUR ASHIKIN BT. ABU BAKAR
ini rum8 sy 2010/2011
<3

Ucapan utk si rum8:
"Kak Ekin...terima kasih sangat2 sbb sudi menjadi rum8 sy selama 2 sem ini.. Ingat ag mase sy berhuru-hara kat kolej tahun lepas..akak ngan tiba2 offer sy utk jd rum8 akak..perghhh... masa tu rase cam xpecaya gilerrr... ye r.. sampai sekarang kowt sy igt detik2 time MMP sy dulu, akak la PC yg paling sy elakkn..semuanya pun gara2 akak tarik sy suruh gi bwt aksi (monyet2 ke hape ntah..da xigt) kat depan..mang ai...pastu tibe2 bile 2nd year ajak jd rum8 plak..hahaha.. siyes sy gelak guling2 secara imaginasi time tuh..huhu but then akhirnya, kite rum8 jgk.. :) Selama kite b'rum8 nih, sy nak mintak maaf sgt2 kat akak if sy ade mcam calon2 rum8 yg xbertanggungjwb, selalu hilang, asyik hilang, selalu takde kat bilik, hilanggg...errr I'M SORRY~!(gaya peserta maharajalawak fav akak XD) & thanks sgt2 sbb byk bersabar ngan sy... halalkan makan minum sume2 ya.. Best sgt sbb berkesempatan b'rum8 ngan akak..minum petang same2(wlaupun jarang2)..makan kt blik same2..(igt protokol makan ye kak~)..gotong-royong blik same2(puasss~) & jauh disudut haty sy, mmg berat sy nk balik lepas habis exam haritu.. mmg sengaja..sbb nak gak la spent time sket ngan rum8 sy nih..Thanks akak..for everything..semoga akak success selepas melangkah keluar dr UKM ni.. sy & cicit2 akak tu (kate oyang kn..??haha) confirmmmm akan merindui akak.. LUV u Rum8..!! sob2~"


~T A M M A T sem 2 tahun 2 dengan senyuman~



ps: sebelum habis sem ni senanyer sy ade buat smthng yg langgar beberapa peraturan kecil.. eleyhh..kecik je pon..apedehal an.."rules r made to be broken" lahhh..
ps 2: 1st class utk shortsem sy start 3 MEI 2011..DEM..!!~ T_T
ps 3: rind-youuuuuuuuuuuuuuuuuu~

MySpace
~the end~

4 comments:

eja said...

ingat tau line tu sampai bila-bila supaya kau tak buat sesuatu yang luarnormal bila stress or terhempap dengan benda benda yang luarnormal besarnya (masalah besarrr la tuuu).
cecomel je atoks ni , nnt sama sama la kite rindu TOKNYANG EKEEN :)

HDS voice said...

eja..u r the 1...hehehe
yep2.. aku igt weyhh...
ak pegang bnde tuh..(typu je nk pegang2) hee~
ak da baek..
luarnormal tuh errr..
past is past..
nway..sodihh la tokyang da xde kt ukm..ak mmg jd mieracover la mse dy nk blahh aritu..cover tacing..huk2...

ps: jgn nk mengajing 'luarnormal' tu polak k!!

ayied farid said...

xpe2...sem baru mulakan buku hidup baru.yang da lepas tu jadikn sandaran ok..gudluck in ur life.^_^

HDS voice said...

waaaaaaaaaa...farid...
gile matang ahhh..haha
okey2..tenkiu~