Jul 19, 2011

Owh pizzaHut mmg penuh dgn LOVE~

Ting tong~
entry ini bernada biasa..
xemo..xhappy..xsedih..
ala mcm kita ckp hari2 tu..
biasa bro..hehe

Bila kita mula sedar yg bahawasanya kita 
tak boleh membahagiakan org yg kita sayang sangat..
mungkin sbb diri kite sendiri pon serba serbi hina dina..haha
atau sbb sememangnya kita gagal dalam kita berusaha utk membahagiakan
insan2 kesayangan tersebut.
(ha..muhasabah diri..napenye..??eemm~)

Namun..sebelum kita melakukan apa-apa keputusan
drastik artistik fanatik,
kita harus memastikan mereka bahagia..
dengan apa juga cara sekalipunnnnn punn~~
dan nyata walau bahagianya bukan dengan kita..

Lantas apabila misi itu terlaksana..bolehlah kita keluarkan kata-kata cliche seperti....

"saya gembira melihat orang yg saya sayang gembira"
(woww..gembiranya..gembiranyeee saya.. -__-")

dan

"saya bahagia melihat anda bahagia"
(waaa..bahagianya..bahagianyewwwwww... -_______-")

TAPIIIII nye pun....
credit to google image..ade je gambar2 menarik yg boleh di'tibai'~
JAWAPANYEEWWW ialah:-
senang je brai...
Don't say it...the 'goodbye2' thing..

kite bukannye nak pi mampos pon..
kite ade je kat situ..eyh..sini..eh..sana2..
ush..mana2 lah....


So..jom belajar erti 'tabah'..redha..
let be silent..do nothing..
just watch..
kate happy kn..bila tgk dia happy??
ha..tengok..pi tengokk puas2..haha
tapi kalau xnak tengok pon xpa..
leave it to the best that they want to..
s.m.i.l.e

ps: teruskan hidup macam biasa..atau luar biasa..
ps 2: sayang tetap ada..tak pi mana2 pon..kalau nak..cari lah..(kerekk bunyi..haha)
ps 3: tajuk entri tu mmg kuang aja kn..??xda kne mngena pon..tapi gua mmg tgh lapa pizzaHut la nih.. -__-"

MySpace
~the end~

No comments: