Oct 20, 2011

Owh ruang petak empat yang tak bergerak~

Ting tong~
semakin lame aku tinggalkan kau
semakin sibukkah?
atau
semakin bosan?

Aku sedang dalam perjalanan menuju ke tempat yg aku sendiri
masih tertanya2..kabur..sangat..
"aku nak pergi mana ni?"
dan
"nak buat ape aku pergi situ?"

Perjalanan aku ni sentiasa ada persinggahan..
tapi bukan setiap tempat yang aku singgah tu best..
mungkin ada best..dan ada tidak..
macam R&R..
bukan setiap R&R ada jual set Dunkin' Donuts & Ice Caramel Latte kan?
"sekarang ni tengah best ke tak?"
caramel~~
Hari ini aku bangun macam biasa..
dan macam biasa seperti yang dah ditetapkan oleh jadual2 masa..
Masa aku dengan masa orang lain tak mungkin akan sama..
Masa aku dan masa orang lain tak mungkin akan berjumpa..
"ada orang nak jumpa aku ke?"
Bodoh punya soalan.!
Masa yang aku nak sampaikan ini adalah masa aku dengan kesilapan aku..
"berapa banyak lagi masa yang aku ada?"

Seperti biasa..
aku tengah duduk dalam ruang petak empat yang tak bergerak..
duduk..statik..tak bergerak..
tapi masa untuk aku teruskan perjalanan aku masih bergerak..
"sempat ke aku nk sampai situ on time?"

ps: andai diam itu boleh memudahkan..
ps 2: masalah itu boleh dikongsi.?


MySpace
~the end~

1 comment:

Anonymous said...

apakah ruang petak empat yang tak bergerak tu?? x fham~ still x fham~~ tlong jelaskan. maceh!!!!!! ;p