May 28, 2012

Owh kotak kekunci akal~

Ping.!

Lama dah tak berblog.. sawang habuk semua %#$&%*
huh..!! tak payah nak cliche sangat setiap kali
tulis blog jeh berabuk bagai...
Aku sedar aku dah lama tak menulis..
sbb aku rasa tak ada benda pon nak di tulis..
(tutor pon xhabis buat, ada hati nk beblog.!!)

tapi harini aku nak jugak tulis sesuatu..
aku xkira..!! walaupun takda org nak baca..
aku yakin lepas aku tulis pepanjang nih, aku akan baca jugak..
Aku orang kan?! -___-"

Semenjak dua tiga menjak jadi warga final year student kat ukm nih
aku rasa kotak kekunci akal aku semakin berat..
banyak betul isi nya.. mcam2 yg perlu dan xperlu aku fikir, semua ada..
Lengkap..padat..berisi sehingga ke titik sut (ekoran repeat subject ekonomi).
Lantas kerana isi padu yang terlalu melimpah ruah,
aku buat maintenance kat otak aku nih..  
Aku ubah sehingga ia menjadi sistem bebas segala cukai2 STRESS.!!
ush..nak kena beli minyak pelincir nih nak bagi laju sket -__-"
Malangnya manusia hanya banyak idea berpropa..
macam mana sistem pon yang aku tukar, aku masih tak dapat asingkan lagi
pemikiran wajib, sunat dan makroh utk aku fikir..

Semua orang tahu yg bila terlalu banyak berfikir, tak elok untuk kesihatan kan..??
BUKTIKANNN..!!! (barangkali aku belum cukup sedar dgn kehadiran beberapa peringkat asma yg dilalui..?!)

Aku masih berusaha untuk tak fikir bebanyak..
sbb bila ak fikir semua tuh, aku yakin aku bukan menyusahkn diri aku sorang jeh..
Aku yakin.. Aku sedar 5minit.. (lepas tu buat lg)
haishhh..
mungkin aku perlu buat macam kucin nih...
-____-"
ps: semua benda boleh settle!!! boleh ke? : (



No comments: