Aug 30, 2012

Owh Cantik2 & kacak2 yg dirindui..

Salam. Hai..
How's everyone?
Sihat.?
Tanpa segan silu muka tak malu,
saya nak teruskan bercerita.
Baca jgn tak baca.!

Saya ada sebuah rumah..
Besarrrr..cantik..! sangat cantik..
Sebab apa cantik? sebab rumah saya kan..haruslah cantik.haha
(dah lama tak riak, takbur, bongkak, bangga diri, hidung tggi macam nih)
Neway..rumah saya cantik sebab rumah saya colourfull. Dinding je ada yg warna biru, putih, cokelat, biru, kuning, hijau, biru, pink, oren, dan biru. Tu tak termasuk colour barang2 dlm rumah tu lg..
Memang penuhh..warna warni aidilfitri betul. Jom tengok rumah saya.
 
 tarrrraaaaaaaaa... cantik x cantik x???

err..



 ni pulak gambar rumah saya dari sisi sikit..

eh?!


 ni pulak gambar rumah saya time siang dibawah sinaran mentari..

eh?!!!!!!
hahaha...tu semua saya dapat dari Mr. Google..
Tak penting pon sebenarnya macam mana rupa rumah saya.
Yang penting cerita yg saya nak cerita ni..
Ha ni baru nk start ceritanya..td tu mukadimah.. -_-"
Ada satu hari tu saya bawak ada seorang member nih balik rumah saya..
Beriya sangat nk dtg rumah, bawak jelah kan..
Masa kat rumah tu.. setiap sudut dia melawat. tapi tak semua sudut jugak lah..
sebab member tu baru je kenal..(baru knl da bwk blek rumah an..yg dh lama knl tu xpulak bwk..huh!)
Dalam banyak2 section dlm rumah tu.. lamaaa betul dia berdiri depan 1 bilik nih..

Mike (bkn nama sebenar..huhh nk 'Mike' jeh) : Bilik apa ni mira?
Aku: Bilik aku la..rumah aku kan ni? (look around)
Mike: hehhh..tawu la.. bersepah berhabuk macam nih..bilik kau? tunggang-langgang gile!
Aku: Iye.. ni bilik aku.. bilik lama aku.. jarang masuk sini..
Mike: Nape?
Aku: Rumah aku ni kan banyak bilik.. Aku lupa plak bilik nih.. Dulu yela selalu lepak bilik nih.. (termenung kejap pandang kiri) Dulu kalau member2 aku selalu dtg pun lepak bilik ni..gelak2 bagai..menyengal membengong semua dlm bilik ni jelah.. Sekarang.. aku pun dah sibuk.. member2 aku tu semua pun dah tak datang lagi.
Mike: Kau kemas lah bilik nih. Nanti aku datang okey. :)

Okey..baiklah.. jom mengemas..

Okey.. Sekarang blog aku dah sedikit bersih..
mana taknyer last post Mei 28 kottt..peh
ni dah di ingatkn, tinggal nak kena rajin lepak je..
tukar2 langsir & perabot..
baru lah mereka datang melawat ye dak?
hopefully.
:)


ps: SeLamat Hari Raya.. Maaf salah silap.. 0-0 ye..
ps 2: kepada yg ramai sangat birthday bulan Ogos nih.. Happy Birthday.. May Allah bless U all..
ps 3: internship.. 2month, 1day, 1hour and 43min left.. Doakn saya dpt kerja eyh.. :))

-the end-

1 comment:

Anonymous said...

kau tipu