Sep 27, 2012

Owh entry untuk ejat a.k.a piut.!haha


Salam.. Hai
Disuatu petang yg suam2kuku..
ting2 (bunyik msg)

Org yg bagi msg tu: "Piut..tadi masa jalan2, ada orang cakap aku comel"
Aku: "Kau perasan ni piut.. biar betul??"
.
.
.
.

Org yg bagi msg tu: "Buat la entry pasal aku..Kau patut abadikan kat blog kau pasal aku ni..td ada orang cakap ak comel."
Aku: oh myyyyyy.........












.  .  .



Nak tahu siapa yang comel sangat tuh?? Aku pernah dah buat entry pasal dia..banyak sebenarnya..Salah satunya....KliksiniKliksiniKliksini
bhahaha...comel2..kawan saya yg awesomeeeeee semua comel2..!!! :D


ps: asyik2 aku je yang bersalah..haihhh..nasib badan~


~the end~

2 comments:

Anonymous said...

nanti bila ko dah makin tua. ko baca. mesti ko terus ceria sebab ingat aku. haha

HDS voice said...

haruslah..xyah baca.. teringat ko je dah boleh buat gelak..haha