Jan 8, 2013

Owh Hutang!


Ting tong!

Percaya atau tidak aku nak start menulis semula!
Penegasan!
Nak start balik!
Rindu!
Tahu?!



Percaya atau tidak lagi aku baru nak 'feeling-feeling' masuk tahun baru.
masih tak terlambat lagi aku rasa.
maka dengan ini......

Let the games begin.!!!


Dahhh..dah masuk dah 2013.. dah nak tambah dah 1 lagi kat belakang nombor umur aku tuh!
*OmaigodOmaigod*

Ok nak cliche sikit.!
Bersempena dengan tahun baru ni, aku nak ciptakan beberapa azam baru..
Walaupun beberapa azam tahun lepas-lepas tu tinggal harapan je, aku yakin. aku tekad.!!
Kali ni aku mesti laksanakan.!!
Secara generalnya benda yang aku nak buat ialah . . .


To Get Out of Debt.!!

1. Debt with ma family
Hope to spend more than much more time
2. Debt with ma self.!!

ps: banyak jugak penegasan!!! sebenarnya dalam entri nih
ps2: 2013 be good please (mata sinar2)
ps3 : semoga dipermudahkan.. insyaAllah.




No comments: